Pozastavuji platby kartou z důvodu níže popsaných. Nebudu dále komentovat.

Vážený kliente,

v návaznosti na předchozí email s předmětem "Vrácené platby kartou (14. - 19. 11. 2024)" zasíláme bližší informace:

1/ Bohužel náš acquirer vyhodnotil Váš předmět podnikání jako zakázaný dle stanov karetních asociací, a z tohoto důvodu došlo k deaktivaci platební metody Platba kartou u Vašeho projektu. Mrzí nás to, ale bohužel není v naší kompetenci toto rozhodnutí změnit. Nadále Vám zůstávají aktivní bankovní tlačítka, odložené platby, PSD2 platby, Bitcoin, QR platby apod.

2/ V návaznosti na to byly platby realizované kartou na Vašem projektu za období od 14. 11. 2024 22:00 do 19. 11. 2024 13:14 vráceny zpět na platební karty Vašich zákazníků (standardně do 1-3 dnů). Platby realizované v pátek, sobotu, neděli a v pondělí zákazník vidí na účtu jako stržené, a zároveň uvidí i vrácenou platbu. U plateb uhrazených v úterý se platba zákazníkovi nezaúčtovala vůbec, a tudíž ji neuvidí ani v odeslaných.

3/ Seznam všech vrácených plateb Vám zasíláme v přiložené tabulce.

4/ Pokud jste zboží již expedovali, či poskytli službu, navrhujeme dvě možná řešení:

a) Zákazníka o opětovnou úhradu požádáte z Vaší strany. Pravděpodobně se Vám již řada zákazníků ozvala, že se jim platba za uhrazený produkt vrátila zpět, a chtěli platbu uhradit znovu.

b) Žádost o nové úhrady na emaily zákazníků můžeme realizovat přímo my, abychom minimalizovali Vaší administrativní zátěž, a zákazníkům zašleme nové odkazy pro uhrazení přímo od nás. Pokud máte zájem o tento způsob řešení, prosím kontaktujte nás, a obratem bychom realizovali vygenerování nových plateb.

Za způsobené komplikace se moc omlouváme, a celý náš tým je připraven Vám poskytovat maximální součinnost.

S pozdravem / Best Regards

ThePay, a.s.